Rendőrségi ügyintézés a LOCKDOWN idején

Nyitva lesznek a lezárások alatt is. Elvileg.

 

“A járványhelyzet alatt eddig megszokott rendben – a védelmi intézkedések betartása mellett – folyik a rendőrségen az ügyintézés, azonban kérjük az ügyfélkapuval rendelkezőket, elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségét válasszák. ”

http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/szervezeti-hirek/nem-modosul-az-ugyintezes-rendje

FONTOS azonban, hogy olvasóinktól kapott információink alapján azonban ettől helyileg eltérhetnek, vannak (főleg kisebb városok), ahol az ügyfélfogadási időt csökkentették, a több napot egy napra vonták össze. Illetve mivel a legtöbb helyen tavaly november óta nincsenek semmiféle fegyverismereti vizsgák, hónapokat késnek tárolóhelyellenőrzések, így az új engedélyek kérése lőfegyverre, illetve például a kereskedők helyzete lényegesen megnehezedett. Mindenki a helyileg illetékes kapitányság igazgatásrendészetén érdeklődjön!

Az elektronikus ügyintézés nyitólap (ügyfélkapuval vehető igénybe! Fizetés utalással vagy bankkártyával történik, gyakran több böngésző végigpróbálása után és inkognitó módból használható csak!!!):

https://ugyintezes.police.hu/web/guest/uj-ugy-inditasa/

Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás