Rendőrségi ügyintézés a LOCKDOWN idején
“A járványhelyzet alatt eddig megszokott rendben – a védelmi intézkedések betartása mellett – folyik a rendőrségen az ügyintézés, azonban kérjük az ügyfélkapuval rendelkezőket, elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségét válasszák. ”
FONTOS azonban, hogy olvasóinktól kapott információink alapján azonban ettől helyileg eltérhetnek, vannak (főleg kisebb városok), ahol az ügyfélfogadási időt csökkentették, a több napot egy napra vonták össze. Illetve mivel a legtöbb helyen tavaly november óta nincsenek semmiféle fegyverismereti vizsgák, hónapokat késnek tárolóhelyellenőrzések, így az új engedélyek kérése lőfegyverre, illetve például a kereskedők helyzete lényegesen megnehezedett. Mindenki a helyileg illetékes kapitányság igazgatásrendészetén érdeklődjön!
Az elektronikus ügyintézés nyitólap (ügyfélkapuval vehető igénybe! Fizetés utalással vagy bankkártyával történik, gyakran több böngésző végigpróbálása után és inkognitó módból használható csak!!!):